Ақпараттық қысымды құрылымды сұхбатқа аудару
Биыл Қазақстанда астықтың жақсы өнімі бұқаралық ақпарат құралдарында талқылау үшін көптеген ақпараттық себептерге бастамашы болды. Отандық фермерлер үшін мақтаныштан басқа, негізгі тақырып ауыл шаруашылығының жүйелі мәселелері, сондай-ақ аралас салалардың инфрақұрылымдық шектеулері болды. Сыртқы бетінде жатқан айқын қиындықтар басым болды.Ақпараттық кампанияның сценарийі астық нарығының ерекшелігін түсінбейтін кінәлілерді популистік анықтауға дейін қысқарды. Жариялауға және эфирге мүлдем тексерілмеген, талдаумен расталмаған фактілерге жол берілді, дұрыс деп қабылданған жеке тұлғалардың пікірі көрінді. Пікірсайысты және пікірлердің өзіндік плюарализмін дамыту үшін жекелеген бұқаралық ақпарат құралдары теріске шығаруды ақысыз жариялауды міндеттейтін ҚР «Бұқаралық ақпарат құралдары туралы» Заңының әрекеттерін елемей, теріске шығаратын ақпаратты коммерциялық негізде орналастыруды ұсынады. Өкінішке орай, отандық экспедиторларға қатысты осы PR-науқанның нәтижесінде астық жүктерінің теміржол логистикасын дамытудың сындарлы шешімдері мен тетіктері тұжырымдалмаған. Журналистік ортада тасымалдау көлемі төмендеген сайын астықты тасымалдауға деген қызығушылық та төмендейді. Көптеген пікірталастардың нәтижесінде дәлелденген, ақпаратқа негізделген жарияланымдар мен телевизиялық бағдарламалардың сапалы жаңа деңгейін көргін келеді, өйткені астық тасымалдаушылар нарығы ашық және сындарлы сұхбат жүргізуге дайын.