Инфрақұрылымдық шектеулерге және қазақстан-қытай шекарасындағы сауалнамалық шаралардың қатаңдатылуына байланысты вагондардың кезекке тұру проблемалары сақталуда. Өткізу қабілетінің тәулігіне 14 поезға дейін ұлғаюына қарамастан, шамамен 9 000 Қазақстандық вагон ҚХР шекарасына барар жолда тоқтап тұр.
Бұл жағдай нарықтың барлық қатысушыларына теріс әсер етті. Қазақстандық астықты экспорттаушылар үшін логистикадағы іркілістер жеткізу мерзімдерінің бұзылуына, әріптестер алдындағы шарттық міндеттемелердің орындалмауына, айыппұл санкцияларының туындау тәуекеліне, экспорттық стратегияны қайта қарауға және жаңа өткізу нарықтарын іздеуге әкелді. Логистикалық компанияларда вагондар айналымының мерзімі ұзартылды, басқа бағыттарда тасымалдау үшін вагондардың жетіспеушілігі, вагон паркін жаңартуға және жөндеуге инвестициялануы мүмкін алынбаған пайда болды. Шығындарды барлығы көтереді — темір жол, операторлар, вагондардың меншік иелері, жүк жөнелтушілер мен жүк алушылар.
Мәселе жүйелі сипатқа ие және жүктерді тасымалдау процесінің барлық қатысушыларының кешенді шешімін талап етеді. Өз тарапынан «Астық-Транс» АҚ (бұдан әрі — қоғам) клиенттер алдындағы шарттық міндеттемелерін орындайды — вагондарды көрсетілген бағытта тиеуге уақытылы ұсынады және
Қытаймен шекарада жүктерді ауыстырып тиеу мәселелері сақталуда
Құрметті клиенттер мен серіктестер,