2021 жылдың 1 жартыжылдығында Қазақстандағы
Алайда, бақтың нақты өсуіне қарамастан,
Өкінішке орай, бақтың ұлғаюы вагондар айналымының ұлғаюымен теңестіріледі. Вагондар айналымы мерзімдерінің өсуі астықтың бір көлемін тасымалдау үшін бақтың көп мөлшерін ұстау қажеттілігіне алып келеді. Әрбір қосымша вагон жөндеу және техникалық қызмет көрсету үшін қосымша шығындарды қажет етеді.
Мәселен, өткен жылдың 1 тоқсанында астық тасығыш вагондардың орташа айналымы 21,98 тәулікті құраса, 2021 жылы 32,34 тәулікті құрады, өсім 38%. 2020 жылдың екінші тоқсанында айналым азайып, 20,71 күн болды, ал 2021 жылы айналым 33,41 күнге дейін өсті, бұл өткен жылмен салыстырғанда 58% — ды құрады! Шын мәнінде, бұл тасымалдауды жүзеге асыру үшін 1,58 есе көп бақ қажет етіледі.
Айналымды арттыруда Қытай Халық Республикасының вагондары қабылдамауы маңызды рөл атқарды, онда 1 жылдың 2021 жартыжылдығында айналым шамамен 123 күнді құрады, бірақ қалған бағыттар да айтарлықтай өсуді көрсетеді. Осылайша, ішкі тасымалдар бойынша айналым 33% — ға ұлғайды және бұл элеваторлар толық қуатында жұмыс істемейтін кезде астық жүктерін тасымалдаудың маусымдық төмендеуі кезеңінде болды.
Сонымен қатар, 2020 жылы пандемияға байланысты инфрақұрылымды жоспарлы жөндеу іс жүзінде жүргізілген жоқ. Сондықтан, 2021 жылы 2 тоқсанда 2 жыл ішіндегі жөндеу жұмыстары белсенді жүргізілуде, бұл «терезелер"деп аталатын теміржолдың белгілі бір учаскелерінде қозғалысты шектеуге әкеледі.
Айналымның ұлғаюы тасталған вагондар
Астық тасымалының, атап айтқанда «Астық
Жаңа өнім қарсаңында трейдерлер мен жабдықтаушылардың бірлескен кү
Астық тасымалдауды қамтамасыз етудегі айналымның рөлі
Источник: АО «Астық Транс»