2016–2018 жылдары жоғары өнімділік, астықты сақтау инфрақұрылымының жеткіліксіз қалыптасуы күзгі-қысқы маусымда тасымалдарға қатысты дүрлікпе сұранысқа алып келді, бұл вагон паркінің мүмкіндіктерінен бірнеше есе асып түсті. Бұл астық экспортымен тұрақты айналысатын қазақстандық компаниялардың жаңа парк сатып алуына түрткі болды.
Айта кету керек, 2018–2019 жылдары астық таситын вагондарды пайдаланғаны үшін мөлшерлемелер тең
Жаңа парк бірнеше жыл бойы айтарлықтай инвестицияны қажет етпейді, сондықтан трейдерлер вагондарды одан әрі оған қатысты қызмет көрсету туралы аса көп ойланбастан белсенді сатып ала бастады. Алайда, соңғы жылдардағы өнімділіктің төмендігі, бәсекелестіктің күшеюі вагондарды нарықта пайдалану мөлшерлемелерінің тоқырауына әкелді, ал шығындар, керісінше, артып келеді.
Солайша, вагонның ең қымбат тез тозатын бө
Пандемия Еуропа елдері мен, АҚ
Бұдан басқа, басқа да жүктердің вагон тасымалдарының ұлғаюы вагондар айналымының өсуіне және үлкен паркті күтіп ұстау қажеттілігіне алып келді, оған қоса жаңа вагондардың құны да өсті.
Осылайша, өнеркәсіптік инфляцияның және жөндеу құнының өсуі жұмыс паркін жарамды күйде ұстау және астықты үздіксіз тасымалдауды қамтамасыз ету қажеттілігі мақсатында 2022 жылы вагондарды пайдаланғаны үшін тарифтердің лажсыз өсуіне әкеледі.
Вагондарды жөндеу шығындарының өсуі
Источник: АО «Астық Транс»