Жүктерді тасымалдауды тиімді ұйымдастырудың негізгі көрсеткіштерінің бірі вагондардың айналымы болып табылады. Вагонның нормативтік айналымы-бұл вагон үшін мөлшерлемені қалыптастыратын шама. Егер іс жүзінде жүк жөнелтуші вагонды ұзағырақ пайдаланса және нормативтік күндер саны үшін төлесе, онда вагондардың кірістілігінің төмендеуі табиғи нәрсе, ал нақты айналым нормативтен жүйелі түрде асып кетсе, бүкіл вагон паркінің жылдық кірістілігі төмендейді, бұл вагондарды жөндеу және жаңарту шығындарын қаржыландырудың мүмкін еместігіне әкеледі.
Белсенді тасымалдау кезеңінде нормативтік айналымның рөлі ерекше маңызды, мұнда кірістіліктен басқа, әр вагонды тиімді пайдалану да маңызды – оның максималды жүктемесі. 2022-2023 жылдардағы егін жинау науқаны жүк жөнелтушілердің бір уақытта 3-4 айда жаңа егіннің үлкен көлемін алып кетуге деген ұмтылысынан туындаған астық таситын вагондарға деген сұраныспен бірге жүреді. Сұраныстың артуының маңызды себептерінің бірі вагондар айналымының баяулауы болды.Сұраныстың артуының маңызды себептерінің бірі вагондар айналымының баяулауы болды. Сарапшылардың пікірінше, айналымның жоғалуы негізінен жүк жөнелтушілердің де, жүк алушылардың да инфрақұрылымдық шектеулеріне байланысты бастапқы және соңғы операцияларда орын алды. Бұл ретте талдау вагондар айналымының нашарлауы жергілікті және уақытша сипатта емес, жыл бойы сақталатынын көрсетті. Осылайша, астық тасымалдаушылардың жалпы айналымы 2022 жылы 4% - ға нашарлады, ал республикаішілік тасымалдарда бұл көрсеткіш нормативтен 48% - ға асып түсті.
Вагондар айналымының тұрақты нашарлауы парктің ұлғаюына, демек, вагондарды сатып алу, тарту және күтіп ұстау шығындарының өсуіне әкеледі, өйткені жөндеу құны мен жаңа вагондарды сатып алу жыл сайын инфляциядан асып түседі.
2022 жылдың қорытындысы бойынша «Астық Транс» АҚ ішкі тасымалдардағы үлесі 76% құрады. Айналымның төмендеуі және паркке техникалық қызмет көрсету шығындарының өсуі жағдайында көрсетілген кезеңде компания үшін республикаішілік тасымалдар тиімсіз болып қалыптасты. Басқа экспедиторлар мен операторлар саябақты ішкі тасымалдауда пайдалануға мүдделі емес, бірақ жоғары кірісті экспорттық бағыттарға бағытталған.