2021 жылдың басынан бастап Қазақстанда әлеуметтік маңызы бар өнімдер бағасының орташа есеппен 3,2% — ға өсуі байқалады (сауда және интеграция министрлігінің деректері бойынша). Соның салдарынан әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының бағасын тұрақтандыру және сақтау бойынша кең ауқымды шаралар қабылдануда.
Өнімнің түпкілікті құнына әсер ететін факторлардың қатарына электр энергиясы, тасымалдау шығындары,
«Астық Транс» АҚ баға саясаты клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас құруға және инфляция шегінде тарифтің өсуін ұстап тұруға бағытталған. Төмен тарифтер нарық үшін өз жауапкершілігін түсіне отырып, инвестициялық мүмкіндіктерді қатты шектейтініне қарамастан, қоғам республикаішілік қатынаста астық тасығыштарды пайдаланғаны үшін құнын сақтайды. 2021 жылғы қаңтардан бастап ішкі тасымалдарға тарифтік мөлшерлеме өзгеріссіз қалады.
ҚР солтүстік бөлігінен (Қостанай) шығыс, батыс және оңтүстік өңірлерге астық тасымалдауды есептеу кезінде логистикалық шығындардың үлесі құрайды:
Есептеу вагондардың меншік иесінің вагондық құрауышына ғана жүргізілді және «Астық Транс» АҚ-ның қатысуынсыз мемлекеттік органдармен бірге «ҚТЖ»ҰК» АҚ реттейтін және регламенттейтін теміржол тарифін қамтымайды. Теміржол тарифі клиентке қосымша комиссиясыз қайта ұсынылады.
Осылайша, республикаішілік тасымалдаулардағы 1 тонна астықтың вагон құрауышының орташа құны тоннасына 2 600 тең
Кез келген бизнес үшін орта мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлаудың маңыздылығын және «Астық Транс» АҚ нарығы алдындағы өзінің жауапкершілігін түсіне отырып, соңғы тұтынушы үшін бидай, ұн және нан бағасының өсуіне көлік шығыстарының әсерін барынша азайта отырып, ішкі тасымалдардағы әлеуметтік мөлшерлемелерді қолдайды.